ការ សន្សំសំចៃនៅពេលបោះពុម្ពឯកសារជាវិធីសាស្ត្រដ៏មានសារប្រយោជន៍ សម្រាប់លោកអ្នកដែលចង់កាត់បន្ថយចំណាយនៅក្នុងជីវភាពសិក្សា និងការប្រកបការងារប្រចាំថ្ងៃ ។ ដូច្នេះ ប្រសិនបើលោកអ្នកចង់អនុវត្តជាមួយគន្លឹះបែបនេះ សូមសាកល្បងអនុវត្តជាមួយគន្លឹះដូចខាងក្រោម ។
ឧទាហរណ៍ ៖ Ms. Word 2010
១. កំណត់មុខងារដែលអនុញ្ញាតិឱ្យលោកអ្នកអាចបោះពុម្ពឯកសារនៅលើសន្លឹក ទាំងសងខាងរបស់ម៉ាស៊ីនបោះពុម្ព ។ (ចំពោះម៉ាស៊ីនបោះពុម្ពទំនើបមួយចំនួន)
២. កំណត់ធ្វើការបោះពុម្ពឱ្យបានច្រើនទំព័រនៅលើសន្លឹកតែម្ខាង ។
៣. ចំពោះការបោះពុម្ពសាកល្បង ឬការបោះពុម្ពឯកសារដែលមិនសូវសំខាន់ លោកអ្នកគួរជ្រើសរើសក្រដាសចាស់ដែលធ្លាប់ប្រើប្រាស់នៅលើសន្លឹកតែ ម្ខាងពីមុនដើម្បីយកមកបោះពុម្ពនៅលើសន្លឹកម្ខាងទៀតដែលថ្មី ៕
Source: Soursdei