Monday, January 9, 2012

កាត់​បន្ថយ​ចំណាយ​ក្នុងការ​បោះពុម្ព​ឯកសារ








ការ ​សន្សំ​សំចៃ​នៅពេល​បោះពុម្ព​ឯកសារ​ជា​វិធីសាស្ត្រ​ដ៏​មាន​សារប្រយោជន៍​ សម្រាប់​លោកអ្នក​ដែល​ចង់​កាត់​បន្ថយ​​​ចំណាយ​​នៅ​ក្នុង​​ជីវភាព​សិក្សា និង​ការ​ប្រកប​ការ​ងារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ ។ ដូច្នេះ ​ប្រសិន​បើ​លោកអ្នក​ចង់​អនុវត្ត​ជាមួយ​គន្លឹះ​បែប​​នេះ សូម​សាកល្បង​អនុវត្ត​ជាមួយ​គន្លឹះ​ដូច​ខាងក្រោម ។


ឧទាហរណ៍ ៖ Ms. Word 2010

១. ​​កំណត់​​មុខងារ​ដែល​អនុញ្ញាតិ​ឱ្យ​លោកអ្នក​អាច​បោះពុម្ព​ឯកសារ​នៅលើ​សន្លឹក ​ទាំង​សងខាង​របស់​​ម៉ាស៊ីន​បោះពុម្ព ។ (ចំពោះ​ម៉ាស៊ីន​បោះពុម្ព​ទំនើប​មួយ​ចំនួន​)

២. កំណត់​ធ្វើការ​បោះពុម្ព​ឱ្យ​បាន​ច្រើន​ទំព័រ​នៅលើ​សន្លឹក​តែ​ម្ខាង ។


៣. ចំពោះ​ការ​បោះពុម្ព​សាកល្បង ឬ​ការ​បោះពុម្ព​ឯកសារ​ដែល​មិន​សូវ​សំខាន់ លោកអ្នក​គួរ​ជ្រើសរើស​ក្រដាស​ចាស់​ដែល​ធ្លាប់​​ប្រើប្រាស់​​នៅលើ​សន្លឹក​តែ​ ម្ខាង​ពី​មុន​​ដើម្បី​យក​មក​បោះពុម្ព​នៅលើ​សន្លឹក​ម្ខាង​ទៀត​ដែល​ថ្មី ៕



Source: Soursdei